İnternet Ortamında XML Ürün Satış Çılgınlığı

Ne hikmetse internette kolay para kazanma ve ek gelir elde etme adına başkasının ürünlerini satarak kar etme furyası başlamış. Bunu ben de geç öğrendim ve ben de bir internet sitesi açarak bu gruba katıldım.
Neler yaptım?
Önce bir site açmak için bir webmaster forum üyelerinden biri ile anlaştım.Sonra bu kişi "ben sana yeni bir yapayım dedi" ben de para ödeyerek sitenin  yapılmasını başlatmış oldum. Siteyi opencart'ta yaptırdım. Siteyi teslim ettikten sonra bu kişi opencart eklentileri için ve site hosting barındırma hizmeti için para istemeye başladı. Oysa tüm masrafların ücretini ödemiştim.
 Ek ücreti ödemeyeceğimi söylediğimde siteyi kapatacağını söyledi. Ben de kapatmasını istedim. Bir hafta sonra beni tekrar aradı ve özür diledi. Alışveriş sitesini yeniden açtı. Ayrıca elinde çok ucuza gittigidiyor aboneliğinin olduğunu ve ücreti havale ettiğim takdirde bana 1 yıllık ucuza abonelik açtıracağını söyledi. Ben de kabul ettim. Ücreti kredi kartımdan ödeyerek aboneliği açtırdım. Ancak satış yapamadım. Çünkü gittigidiyor mantığı en çok satış yapan satıcıyı üst sıraya çıkarma üzerinden işlem yaptığından sizin ürünleriniz diğer satıcıların çok çok gerisinde yayınlanıyor. Gittigidiyor'da ödediğiniz paranın karşılığını alamıyorsunuz.Çünkü açtığınız dükkana hiç ziyaretçi gelmiyor.
Neyse gelelim benim site macerama; eline düştüğüm sahtekardan paramı alamadan kurtularak alışveriş sitemi kapattım.
 11.000 çeşit ürün olan sitemi başka bir hosting firmasında kurmak için her şeye yeniden başlama kararı verdim.Alışveriş sitemi yeniden kurarak yayına verdim. Ancak güvenli alışveriş sitesi olabilmesi için SSL serifikası ve sabit IP gerekiyormuş. Bunun için de hosting firması benden astronomik ücretler istedi. Ben de hosting firmasıyla anlaşamadım ve siteyi yeniden kapattım.
Bir alışveriş sitesi için çok para harcadığımı ve karşılığını alamadığım için son denemem dedim ve 1 aylık bir deneme için tekrar hazır web sitesi firmasına ürünlerimi yayınladım. Gooogle adwors' den reklam verdim. Satış yapamadım.


Daha yeni Daha eski